Учнів 4-х класів протестують на наявність компетенцій
Близько 10 000 українських четверокласників пройдуть тестування у рамках проведення загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти.
Метою моніторингу є вивчення стану сформованості читацької та математичної компетентностей у випускників початкової школи.
Участь у дослідженні візьмуть 366 українських шкіл. Планується, що наступні цикли моніторингу будуть проходити через кожні два роки - у 2020, 2022 та 2024 роках.
В Українському центрі оцінювання якості освіти зазначають, що для моніторингового дослідження було підготовлено якісні тестові матеріали, метою яких є виявлення читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, а також анкети для опитування учнів і вчителів, які їх навчають.
Дані, отримані за підсумками першого циклу дослідження, дадуть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей у школярів, які вчилися за старим Державним стандартом початкової освіти й старими навчальними програмами.
Отримані дані в наступних циклах дослідження будуть використані для порівняльного аналізу показників, визначення тенденцій і змін, що матимуть місце в результаті запровадження нещодавно затвердженого нового Державного стандарту та нових програм, прийнятих на його основі.
Окрім того, дані тестування будуть використані для з’ясування залежності результатів навчання в початковій школі від соціально-економічних факторів, інформація про які збиратиметься під час анкетування.
Планується, що результати дослідження у подальшому будуть використовуватись для прийняття управлінських рішень та допоможуть вчасно реагувати на проблеми й виклики в освітній галузі.
Освіта.ua
19.04.2018
|